Просмотр информации о документе
Название:
Оцінка механічних втрат в автотракторних дизелях з газотурбінним наддувом
Коллекция:
Автореферати » Кандидатські
Авторы:
Кафедра:
Издатель:
Надруковано у копі-центрі «МОДЕЛІСТ» (ФО-П Миронов М.В.)
Год публикации:
ISBN/ISSN:
Вид документа:
автореферат
Язык документа:
українська
Добавлен в архив:
04.11.2014
Сводная информация по документу:
Оцінка механічних втрат в автотракторних дизелях з газотурбінним наддувом [Текст] / Білик С.Ю. // Автореферати : Кандидатські - Надруковано у копі-центрі «МОДЕЛІСТ» (ФО-П Миронов М.В.), 2013.
Постоянная ссылка:
Аннотация:

Дисертація присвячена питанням розробки методики, що дозволяє у відносному вигляді оцінити вплив комплексу режимних і конструктивних параметрів на механічні втрати автотракторного дизеля з газотурбінним наддувом в широкому діапазоні частот обертання колінчастого валу і навантажень. Відповідно до структури складових механічних втрат автотракторних дизелів з газотурбінним наддувом проведено аналіз рівня втрат, що виникають при роботі сучасних ДВЗ. На основі проведеного аналізу розрахункових і експериментальних методів визначення механічних втрат запропоновано комплексний метод для визначення втрат в ДВЗ. Розроблено методику та проведено експериментальні дослідження на експериментальних одноциліндрових установках 1ЧН13/11,5 і 1Ч12/14, конструктивні і регулювальні параметри яких повністю відповідали дизелям 6ЧН13/11,5 і 4ЧН12/14, з метою визначення впливу режимних і регулювальних параметрів дизеля з газотурбінним наддувом на механічні втрати. Запропоновано узагальнену модель для оцінки впливу режимних і конструктивних параметрів на механічні втрати в швидкохідних дизелях з газотурбінним наддувом, яка дає можливість визначати значення індикаторних та ефективних показників без індиціювання двигуна за параметрами, визначеними в результаті його випробувань. Виконано розрахункові дослідження, що свідчать про якісну зміну контактних зон і тисків, а також НДС поршня, і дозволяють прогнозувати зниження коефіцієнта тертя при взаємодії поршня з гільзою циліндра. Виконано аналіз енергетичних втрат на привід ПНВТ при інтенсифікації паливоподачі та встановлено, що втрати на привід ПНВТ зростають пропорційно максимальному тиску впорскування. Втрати на привід паливного насоса при інтенсифікації паливоподачі можуть досягати 15% від сумарних механічних втрат двигуна.

Диссертация посвящена вопросам разработки методики, позволяющей в относительном виде оценить влияние комплекса режимных и конструктивных параметров на механические потери автотракторного дизеля с газотурбинным наддувом в широком диапазоне частот вращения коленчатого вала и нагрузок, по параметрам, определенным в ходе стендовых испытаний. В работе, в соответствии со структурой составляющих механических потерь авто-тракторных дизелей с газотурбинным наддувом, проведен анализ уровня данных потерь, возникающих при работе современных ДВС. На основе проведенного анализа расчетных и экспериментальных методов предложен комплексный метод для определения потерь в ДВС. В результате анализа методов моделирования механических потерь в двигателе предложен метод узловых точек для исследования сложных процессов с большим количеством влияющих параметров, в которых отсутствует их физическое взаимодействие или их взаимное влияние незначительно.

The thesis is devoted to the development of methodology to assess the relative impact of a set of operational and design parameters on the mechanical losses of auto-tractor turbo diesel with a wide range of engine speeds and loads using parameters defined in the bench tests. In this paper, in accordance with the structure of the components of the mechanical losses of auto-tractor turbocharged diesel engines, the analysis was held for modern internal combustion engines. After studding the methods for modeling the mechanical losses in the engine the method of nodal points for studding of complex processes with many influencing factors was offered. In nodal points there is no physical interaction of factors or their relative impact is negligible. New methods was developed and experimental studies on the experimental single-cylinder units 1ЧН13/11,5 and 1Ч12/14 took place. The design and tuning options were fully consistent with diesels 6ЧН13/11,5 and 4ЧН12/14, in order to determine impact of operational and control parameters of diesel engine with turbocharger on the mechanical losses. A generalized model for assessing the impact of operational and design parameters on the mechanical losses in high-speed turbocharged diesel engines, which makes it possible to deter-mine the value of the indicator and effective performance without the indexing engine according to the parameters identified during engine tests was offered. A general statements and the mathematical model of the mode of deformation is present-ed. Statements and model are taking into account the contact interaction between piston and piston’s modified side surface and the presence of a layer of material derived from the galvanic-plasma processing. The results of computational research evidence of the qualitative change in the contact areas and pressures, as well as the piston mode of deformation, and allow predicting friction coefficient in the interaction of the piston cylinder liner. The analysis of the energy loss on the drive with the intensification of fuel injection pump was made. It was found that the loss to the drive pump increases in proportion to the maximum injection pressure during analysis. Losses on the fuel pump drive with intensified fuel can reach 15 % of total engine mechanical losses


© 2020 — Разработано лабораторией информационно-поисковых систем НТУ "ХПИ"