Просмотр информации о документе
Название:
Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності
Коллекция:
Автореферати » Кандидатські
Авторы:
Кафедра:
Издатель:
СПД ФО Бровін О.В.
Год публикации:
ISBN/ISSN:
Вид документа:
автореферат
Язык документа:
українська
Добавлен в архив:
10.11.2014
Сводная информация по документу:
Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності [Текст] / Селевич С.Г. // Автореферати : Кандидатські - СПД ФО Бровін О.В., 2010.
Постоянная ссылка:
Аннотация:

Дисертацію присвячено удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності шляхом адаптації процесу управління до змінних режимів функціонування. На підставі вивчення особливостей процесу екстреного гальмування автомобіля досліджено характер та складені математичні моделі збурень, що діють на об’єкт управління. Обґрунтована необхідність, запропоновано спосіб та отримана залежність корегування коефіцієнта пробних впливів у функції від контрольованих у процесі гальмування параметрів. Розроблено модель осциляційної модуляції тиску, яка дозволила відмовитися від ряду елементів, що суттєво знизило собівартість та надійність системи управління в цілому. Виконано експериментальне дослідження осциляційної модуляції тиску в РТЦ, встановлено раціональний діапазон регулювання шпаруватості, визначена передатна функція виконавчого елемента, та обґрунтований вибір співвідношення конструктивних параметрів с ціллю зменшення потужності електромагніту. Виконано чисельний експеримент по оцінці впливу запропонованих удосконалень САУ на стійкість та керованість автомобіля.

Диссертация посвящена совершенствованию системы управления экстренным торможением автомобиля в условиях неопределенности путем адаптации процесса управления к переменным режимам функционирования. На основании изучения особенностей процесса экстренного торможения автомобиля исследован характер и составлены математические модели возмущений, которые действуют на объект управления. Выполненная оптимизация параметров дуальной адаптивной САУ с постоянными коэффициентами по критерию отклонения объекту управления от экстремального режима функционирования в условиях действующих возмущений позволила обосновать необходимость их корректировки в ходе управления. Предложен способ задания коэффициента пробных воздействий в функции от контролируемых в процессе торможения параметров, что позволило достичь целей адаптации: своевременная реакция на возмущения, которые является следствием скачкообразных изменений нагрузочно-сцепных условий, и снижение влияния нестационарности объекта управления на качество регулирования.

The thesis is dedicated to the improvement of urgent car braking control system in the conditions of vagueness by control process adaptation to the variable modes of functioning. On the basis of car urgent braking process study features character is investigational and the mathematical models of indignations which operate on the object of management are made. Reasonable necessity, it is offered method and got dependence of coefficient of trial influences manipulation in the function of controlled parameters in the process of braking. The model of pressure modulation, which allowed giving up the row of elements, is worked out, that substantially cut prime cost and failsafety of control system are proposed. Experimental research of pressure modulation is executed. The rational range of nterparticle adjusting, the transmission function of executive element and reasonable choice of correlation of structural parameters, by the aim of electromagnet power diminishing, is set. A numeral experiment by estimation of the offered improvements influence is executed.


© 2020 — Разработано лабораторией информационно-поисковых систем НТУ "ХПИ"